slide3

Zjišťování spokojenosti od klientů:

  • hodnocení od klientů dostáváme zpětnou - ústní formou, formou telefonního rozhovoru či psaného textu (např.emailem)
  • pokud má klient připomínku či námět, je zapsán do sešitu připomínek
  • klienti mají možnost zapsat svoje připomínky, náměty, pochvaly, stížnosti a vhodit je do schránky umístěné na chodbě před kanceláří, s případnými stížnostmi je nakládáno dle pravidel (viz.záložka Stížnosti)

 

Zjišťování spokojenosti ze strany veřejnosti:

  • hodnocení od praktikantů/stážistů probíhá zpětnou vazbou ve formě dotazníků
  • při prezentaci organizace a poskytované služby v tisku, veřejné ocenění a další ohlasy veřejnosti
  • konzultace s externími odborníky (právníci, sociální pracovníci jiných organizací, supervizoři a pracovníci odborných poraden)

Copyright © 2021 Asociace rodičů a přátel zdravotně postižených dětí v ČR, z.s. | Webdesign: Tvorba web stránek - IR-webdesign